Szerviz

Tisztelt partnereink, garanciális igényüket az info@costline.hu email címre küldött levelükben jelezzék minden esetben. 

A telefonon szóban, SMS üzenetben, Messengeren és más egzotikus üzenetküldő szolgáltatásokon keresztül jelzett igények teljesítéséért nem tudunk garanciát vállalni. Sajnos minden igyekezetünk ellenére elkallódhatnak. A fenti email címre beérkező leveleket hetente legalább egyszer feldolgozzuk. 

Kérjük az emailben küldött garanciális és egyéb igényeikhez csatoljanak fotót, melyen látszik a probléma. Amennyiben a termék márkája, neve, színe nem leolvasható, azonosítható küldjenek olyan fotót, amely segítségével mi be tudjuk azonosítani a terméket. Egy-egy fénykép szemből, illetve oldalról már nagyot lendíthet az ügyön. 

Cserélhető rugós modellek esetén gyorsabb és egyszerűbb megoldás rugót kérni.

Az Opal OBE UNO zsanérjának cseréje

Az OBE UNO zsanér rugójának cseréje

Bejelentkezés